PGD Šinkov Turn

Letovanje mladine, Fa┼żana 2018

1. dan, 25.6.2018

Zbor je bil ob osmi uri. Z gasilskim vozilom smo se odpeljali do Fa┼żane. Ko smo pri┼íli, smo postlali postelje. Kmalu smo od┼íli pogledat pla┼żo. Nekateri smo se tudi kopali v morju, ─Źeprav je bilo vreme malo hladnej. Kosilo je bilo ob 13. uri. Zatem smo od┼íli v trgovino. Privo┼í─Źili smo si mrzel sladoled. Pe┼í smo od┼íli po pla┼żi do kampa. Imeli smo ve─Źerjo. Po ve─Źerji smo imeli dru┼żenje s mladimi gasilci iz Hrva┼íke, plesali smo, peli in se pogovarjali. Po dru┼żenju smo od┼íli v postelje. Upam, da bo tudi naslednji dan tako razburljiv.

Vane

2. dan, 26.6.2018

V torek smo za─Źeli s spro┼í─Źanjem na pla┼żi s katerim smo morali hitro zaklju─Źiti, ker so nas ┼że ─Źakale dopoldanske igre, ki so bile zahtevne in hkrati tudi zabavne. Po igrah smo se spet odpravili na pla┼żo, kjer smo ─Źakali na kosilo. Morje je bilo ravno prav┼ínje, lepo nas je ohladilo. Po pole┼żavanju na pla┼żi smo se odlo─Źili oditi v mesto Fa┼żana. Najbolj mi je bilo v┼íe─Ź spanje.

Anja

V torek smo igrali igre in plavali. Vse mi je bilo najbolj v┼íe─Ź.

Vera

3. dan, 27.6.2018

V sredo smo bili zjutraj zadol┼żeni za obe┼íanje zastave. Imeli smo tudi dopoldanske igre. Kot tudi prej┼ínje dni smo se kopali v morju. Popoldne smo imeli tekmo v odbojki, nato pa smo se odpravili v Pulo na ogled gasilskega doma. V primerjavi s PGD ┼áinkov Turn, ima DVD Pula veliko ve─Źji vozni park. Razkazal nam ga je doma─Źi gasilec Bojan. Zve─Źer pa smo se pe┼í odpravili ┼íe v Fa┼żano, kjer so imeli stojnice in tr┼żnico.

Najbolj sem se zabavala na dopoldanskih igrah.

Nadja

4. dan, 28.6.2018

V ─Źetrtek dopoldne smo ┼íli v Akvarium. Tam je bilo veliko rib, meduz in tudi ┼żelve so bile. Ko smo pri┼íli domov, smo ┼íli na igre, ki jih je organizirala Sa┼ía. Po igrah smo se igrali s kartami. ┼áli smo tudi na pla┼żo. Bila je zelo mrzla voda.

Najbolj mi je bilo v┼íe─Ź, ko sem se kopala.

Naja

5. dan, 29.6.2018

Zadnji dan smo po zajtrku pospravili apartma in ┼íe zadnji─Ź zaplavali v Fa┼żanskem morju. Voda je bila zaradi malo slab┼íega vremena zelo mrzla, a nas to ni ustavilo. Po kopanju smo se vsi rahlo utrujeni odpravili na pot, kar po celini in ni─Ź po avtocesti. V Buzetu smo se ustavili na pici. Med potjo nas je zadr┼żala kolona na Vrhniki. Letovanje smo zaklju─Źili s ─Źi┼í─Źenjem kombija.

Najbolj mi je bilo v┼íe─Ź kopanje in kartanje na obali.

Heli

Komentiraj

code

• 90 let 1925-2015

logo# V letu 2015 smo praznovali 90 let delovanja dru┼ítva. V ta namen smo organizirali nekaj dogodkov in aktivnosti, namenjenih ─Źlanom in krajanom Ve─Ź ÔÇ║
  • OBVESTILA

• Dohodnina

Ni─Ź vas ne stane, ─Źe ste dobrodelni. Izkoristite mo┼żnost in namenite pol odstotka svoje dohodnine PGD ┼áinkov Turn.

Ve─Ź ›

• Koledar

julij 2018

pon tor sre ─Źet pet sob ned
    Powered by Simple Calendar
  • Making good

Mednarodni projekt gasilcev PGD ┼áinkov Turn, lovcev LD Vodice in smu─Źarjev SD Strahovica.