PGD Šinkov Turn

Letovanje mladine 2017

1. dan, ponedeljek, 26.6.2017

Ko smo prišli v avstrijsko Koroška – Šenjanž v Rožu, nas je sprejel šef gostišča Miha. Potem pa smo se preoblekli in šli plavat. Po plavanju smo šli na kosilo. Vse nas je opeklo sonce, ker  se nam je mudilo kopat. Čakali sta nas dve sobi v eni bodo spali fantje v drugi bomo punce.

Karin in Naja

2. dan, torek, 27.6.2017

Danes, smo se odpravili v adrenalinski park, v katerem smo se zelo zabavali. V parku je veliko različnih prog, primernih glede na starost in pogum. Najbolj sva se zabavala na črni progi »flying fox«, zipline čez reko. Na progah nas ni bilo strah. Kasneje smo se kopali v jezeru, čeprav je padal dež, ki sicer ni bil močan. Kljub temu, nas je na poti nazaj v gostišče pospremilo sonce.

Žan & Gašper

3. dan, sreda, 28.6.2017

Danes smo se po zajtrku odpravili na razgledno točko Rupertiberg. Pot ni bila zahtevna in v uri smo jo prehodili. Med hojo smo se zelo zabavali, kljub rahlemu pršenju dežja. Po počitku in kosilu smo odšli na jezero. Voda je bila hladna, a na to se nismo ozirali in skočili v vodo. Štirje smo odšli na splav na sredini jezera, kjer nas je skoraj ujela nevihta. Ko smo vsi prišli na breg, smo stekli na stranišče, ki nam je služilo kot zavetišče proti dežju. Kasneje se je nevihta umirila, dež nam je še vedno nagajal. Ker je bilo vreme slabo, smo šli preizkušat svojo moč na plezalno steno. Proti večeru se bomo družili in se še naprej zabavali.

Heli

4. dan, četrtek, 29.6.2017

Tega dne smo se odpravili v Affenberg. Na hribu opic smo videli japonske makake, ki so se potapljali, plavali, plezali po drevesih in jedli sadje ter zelenjavo. Imajo 160 opic,ki na dan pojejo 180 kg sadja in zelenjave. Po kosilu smo se odšli na jezero kopat. Zato,da nas ni nevihta ujela smo prej odšli z jezera. V bližini, kjer tudi spimo je koncert ,tako da bomo imeli poseben zaključni večer.

Nadja & Vane

5. dan, petek, 30.6.2017

Danes je zadnji dan, zato smo po zajtrku spakirali kovčke in se hitro odpravili na plažo. Na plaži nam je bilo super, saj smo imeli sonce. A žal so te ure do kosila hitro minile, zato smo se kaj kmalu vrnili nazaj, pojedli kosilo in odšli proti domu. Odločili smo se da dneva ne bomo končali tako hitro in s tem zavili proti Podvoru (na jezero) . voda je bila tako mrzla da so zaplavali le najpogumnejši. Ura je nas je priganjala, zato smo se odpravili proti domu ampak zdaj prav zares. Hitro smo skupaj oprali kombi in se poslovili.

Špela

Komentiraj

• 90 let 1925-2015

logo#

• MUZEJ.1925

Več ›

• Dohodnina

Nič vas ne stane, če ste dobrodelni