PGD Šinkov Turn

Ekskurzija Češka 2018

1. dan, 27.7.2018

Na lepo son─Źno jutro smo se odprvili proti Avstriji. Na┼í prvi cilj je bil rudnik soli blizu Salzburga. Ogledali smo si kako so pred leti pridobivali sol, peljali z rudni┼íkim vlakcem, se spustili po rudni┼íkih dr─Źah in peljali z brodom po podzemnem jezeru. Ogledali smo si tudi keltsko vas in muzej. Po kraj┼íem po─Źitku in malici smo se odpravili proti ─îe┼íki, kjer bo nekaj ─Źasa na┼í dom.   Matija

2. dan, 28.7.2018

Po zajtrku smo se odpravili iz Vy┼í┼í├ş Broda proti Gradu Hluboka. Ogledali smo si sobane v gradu in lovske trofeje na stenah. Z grajskega stopla smo videli daljno okolico pore─Źja Vltave. Ustavili smo se tudi v pivovarni, kjer smo se seznanili s postopkom proizvajanja piva in viskijov. Zve─Źer smo prispeli nazaj v apartma, in ┼íe dodatno raziskali kraj in lokalne gasilce.   Rok

3. dan, 29.7.2018

Zjutraj smo se za kratek ─Źas ustavili na gradu Ro┼żemberk. Lastniki so bili za kraj┼íi ─Źas gospodarji v ─îe┼íkem Krumlovu. To mestece smo si ogledali ob izvrstni razlagi lokalnega vodi─Źa, za zaklju─Źek pa smo malicali na grajskem vrtu… malo smo ponudili tudi tudi ra─Źkam in vodnim ponirkom. Nato smo si ogledali elektrarno na Vltavi in opazovali prelepo okolico s stolpa Lipno. Izvrstno ve─Źerjo smo zakljul─Źili s penino, ki jo je podarila lastnica apartmaja.   Marija

4. dan, 30.7.2018

Po dobrem zajtrku in kavici smo se odpravili proti Avstriji. ┼Żeleli smo si ogledati gasilski muzej v St. Florianu, a je bil ┼żal zaprt. Zato smo si izbrali rezervno lokacijo in se odlo─Źili za ogled gradu Herberstein. Ob gradu je tudi izredno velik in bogat ┼żivalski vrt. V posameznih delih vrta so ┼żivali iz razli─Źnih celin, tako da smo si ogledali leva iz Afrike, gorskega leva (pumo) iz Amerike, Volka iz Evrope, lame iz ju┼żne Amerike in ┼íe mnogo drugih bolj ali manj eksoti─Źnih ┼żivali (ali pa so si one ogledale nas). Zanimiva je primerjava med gradom Hluboka, ki smo si ga ogledali drugi dan in tem. Hluboka je na vspetini, viden dale─Ź na okoli, Herberstein pa je skrit v dolini ob reki, v Hluboki je  vse v rezlanem lesu, usnju in tapetah, Herberstein pa je bolj prvisnski, stene so pobeljene, tu pa tam je kak┼ína slika (ve─Źinoma portreti pomembnih mo┼ż iz rodbine), dru┼żinsko drevo, tudi opreme je precej manj (precej so je po pripovedovanju vodi─Źa odnesli Ruski vojaki po drugi vojni), jasno je vidno, kako so grad dograejvali in nadzidavali, Hluboka pa je vsa sezidana v enotnem slogu. Za konec smo se ┼íe ustavili v piceriji v Meng┼íu in ┼íe zadnji─Ź skupaj pove─Źerjali.   ┼átefan

Komentiraj

code

• 90 let 1925-2015

logo# V letu 2015 smo praznovali 90 let delovanja dru┼ítva. V ta namen smo organizirali nekaj dogodkov in aktivnosti, namenjenih ─Źlanom in krajanom Ve─Ź ÔÇ║
  • OBVESTILA

• Dohodnina

Ni─Ź vas ne stane, ─Źe ste dobrodelni. Izkoristite mo┼żnost in namenite pol odstotka svoje dohodnine PGD ┼áinkov Turn.

Ve─Ź ›

• Koledar

oktober 2018

pon tor sre ─Źet pet sob ned
    • Piknik treh dru┼ítev
    Powered by Simple Calendar
  • Making good

Mednarodni projekt gasilcev PGD ┼áinkov Turn, lovcev LD Vodice in smu─Źarjev SD Strahovica.